jonispersson

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av johanna persson - 5 oktober 2011 12:27

Herregud va länge sen det va jag blogga..
Tappat hur många läsare som helst !( inte så konstigt !! )

Men aja, funderar på oh börja igen iaf..Har köpt nya skor, kört folkrace, haft en awesome sommar och en fantastisk skolstart !
Nu kommer ni väl tro att jag är världens jävla nolifer nörd utan vänner men tyvärr så har ni fel. :)

Jag menade bara att skolan är mycket bättre nu än den va i våras, kanske klassen/skolan som mognat lite, men ett minus är ju att älsklingen min inte går på skolan längre. :(

Han har ju blivit en stor pojke oh börjat på gymasiet !
Fast han är ju inte så långt borta för han gå ju kvar i torsby och stjärne( torsbys gymnasium) ligger inte så långt bort ifrån Fryken. (y'
Nu till saker som hänt !!
Erik oh jag ahr varit tsm över 4 månader utan att bråka !! :D
Och i lördags körde jag debutant (folkrace) i reito ! (y' ;)
det va rätt awesome ! :D

  


Jag kör den svart/vit/lila bilen ! :)
Men aja, det va lördag MORGON !

Nu till lördag kväll :)
Då var jag ute på Torsby med jossa :)
Fast va inte så mycket drag så vi drog hem vid typ 10 lr något. :s

Men aja.. Nu ligger jag i min säng och ska snart va lite tuff oh se på barnen i bullerbyn ! xd
  


Är ledig på fredag och det är ju rätt soft ;)
På lördag blir det att hjälpa till på rebusrallyt sen på söndag är det 80-års kalas för farmor som gäller!'

aja, Hejdå !! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards