jonispersson

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna persson - 28 februari 2011 21:02

Sitter hos emelie, känner mig mycket gladare nu, behövde nog komma ut oh va med brudzen en sväng (y'

Men hatar en viss bitch för tillfället :o

DAGENS DISS !!!!

falsk vänner !!!

dagens hiss

GLASS NÄR MAN ÄR LEDSEN ! (a'

Men nu ska vi chilla oh prata lite

Älskar er Safira oh Emelie ! :D

kolla deras blogga:

www.emelieslajfstyle.bloggplatsen.se

www.smekizz.blogg.se

ha det så kul ikväll för det ska jag ha

byebye think of love !!   

Emelie   


Safira   

    


  

Av johanna persson - 28 februari 2011 09:54

 Dag 11:

En bild på dig oh dina vänner :

  

 

 

 

Dagens to do and tells..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, dagen får bli som den blir.

Ikväll kanske johan skulle komma så vi kunde prata om lite saker..

Det gillas !   

Ska försöka få hit en anna ongjävel under dagen för han/hon är den ända jag kan prata med  typ..   

Nu är det bara några ord kvar oh skriva oh dom är en hälsning till en viss person, du vet vem du är:

Jag älskar dig nu oh föralltid, det är dig jag saknar oh vill ha, ingen annan. Förlåt för allt jag gjort, jag hoppas verkligen du kan förlåta mig, jag hoppas verkligen att allt kan bli som förut.   

Byebye bbys, think of love !!   

  

Av johanna persson - 27 februari 2011 20:36

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiii !!!

Ska sköta mig oh hoppas på att ditt ksk blir ett ja.

du anar inte hur jävla mycket jag saknar dig, älskar allt med dig, din röst, din mun, din kropp, dina ögon, ditt hår din personlighet ALLT men andra ord !

det är dig jag drömmer om varje natt oh det är dig mina tårar rinner för innan jag somna.

Ingen kommer kunna ta din plats, någonsin, you are the love of my life <3

Kommer aldrig lämna dig, kvittar hur arga / sur / ledsen vi är på  varann kmr jag alltid finnas där !

för du är du oh jag älskar dig <33

 

byebye bbys, think of love !

  

Av johanna persson - 27 februari 2011 09:37

Dag 10:

Låtar du lyssnar på när du är  glad, ledsen, uttråkad, arg:

 

Glad :

 Miss Li – Oh boy

Bangbros – Happy Hour - Radio Mix

Manian – Ravers In The UK - Video Edit

 

Ledsen :

Its not over - secondhand serenade

Eminem – Almost Famous

Flipsyde – Happy Birthday

Avril Lavigne – When You're Gone

Nomy – Hold Your Head Up High

Erik Hassle – Hurtful

 

Uttråkad :

The Baseballs – Umbrella

 

Arg :

Bryan Adams – Sound The Bugle - Soundtrack Version

Smurfarna – Min smurfdröm

Frank Ådahl – Brevet

 

 

Dagens to do and done :

Jag funderar starkt på om jag ska baka för är grymt sugen på cupcakes !   

Men kan inte baka det för det påminner mig om.. en viss person..

Hummm, soffan kanske skulle komma sen oh ev. sova här !   

Kollar på pirates of the caribbean world end.

kollat på alla filmer hela natten fast kollade inte så mkt på filmen, låg mest oh funderade på vad vissa personer gjorde, jag nämner inga namn.

Grina t.om så orkade inte sova.   

Men ska torka tårarna oh ta nya tag, ny dag innebör nya problem oh nya sanningar.

byebye bbys, think of love !!   

  

Av johanna persson - 26 februari 2011 23:25

jag är så jävla trött så det finns inte

vet inte vad jag ska hitta på för orkar inte sova

här är en låt iaf


It's not over - secondhand serenade






my pome to you   

when you gave me love, I throw it away.
when you gave me forgiveness I made the same mistake.
when you gave me the last chance I blew it

now that I'm ready to give you love back, it's too late
now that have learned from my mistakes, have all your forgiveness runs out
now that I hope the last chance, it disappeared long ago

I am not asking you to give me the love I do not deserve
I am not asking you to forgive me for my mistakes
I am not asking for another chance after this

I just hope that you still care
I just hope that one day you can forgive me
I just hope that you can give me a chance n

All this need not happen now
not in a week, not in a month
maby not even in a year

all i want you to know is
that i love you
that you are perfect
that i give you how many chanses you want


byebye bbys think of love !!   

  

Av johanna persson - 26 februari 2011 16:48

DAG 3:

Någont jag är stolt över under dom senaste dagarna:

Humm, svåraste frågan på länge, har inte mycket att vara stolt för.

Kanske är att jag lyckats hålla mig kompis med mitt x.

 

Dagens to do oh done

And the yesterdays news..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska va med Linnea på Torsby.

Igår var part hos sofie oh fredrik iaf.   

Fan va kul det va.

För sofie kanske det blev lite för mycket men minns inte mycket asså.   

Jag är tröttttttt !!! :o

Men aja, nu ska jag göra mig iordning så får vi se vad som händer   

Byeby bbys, think of love !!   

  

Av johanna persson - 22 februari 2011 16:55

DAG 8:

kortsiktigt mål för denna månad:

jag vet inte vad det betyder som jag ska vara riktigt ärlig så skter i den :D

Av johanna persson - 21 februari 2011 19:34

Dag 7:

En bild på något/någon som har stort inflytande:

  

hihi (a'



Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards