jonispersson

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Hann visst att blogga lite ! :)

Av johanna persson - 27 juni 2011 17:52

 

Hallå där kött och blåbär !

Idag va  jag på moped-kurs och va så jävla trött så höll på att somna xd

Sov iaf någon timme när jag kom hem dock.

Så prata jag lite mä syrran osv..

och nu snart ska jag till syrran och äta lite mat, sen tror jag att jag ska dra till torsby och va mä lisa om jag hinner för ska ju upp tidigt imorgon igen, usch !

Och blev ju inge linus idag heller men kanske blir imorgon :)

Har försökt få tag på erik och för vill ha resten av mina grejer så vill jag prata lite med han ohså.

Men han har ju vänt på dygnet så får väl prata med han inatt när han har vaknat xd

Byebye bbys, thinks of love, because i know you love me !!   

 
 
en cola

en cola

27 juni 2011 22:04

OJ NU EN COLA? du är ju såååååååååå himla begåvad på att ta kort!!!!!!! Kan tänka mig att den var svår att få med. blir ju suddigt osv när den rymmer iväg... :((((((((( COLA FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333

http://www.encolahjärtacigg.se

johanna persson

28 juni 2011 08:03

måste ju svara att dä va en väldigt "mogen" kommentar men struntar jag i eftersom jag bara skratta när jag läste den, ha en bra dag, puss oh kram från jonis persson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna persson - 5 oktober 2011 12:27

Herregud va länge sen det va jag blogga..Tappat hur många läsare som helst !( inte så konstigt !! ) Men aja, funderar på oh börja igen iaf..Har köpt nya skor, kört folkrace, haft en awesome sommar och en fantastisk skolstart !Nu kommer ni väl tro a...

Av johanna persson - 8 juli 2011 15:10

i carry your heart with me,i carry it in my heart,i am never without it,anywhere i go you go,my dear,and whatever is done by only me is your doing,my darling.   i fear no fate,for you are my fate,my sweet,i want no world,for beautiful you are...

Av johanna persson - 7 juli 2011 14:33


  Det är en ny dag, vilket betyder nya möjligheter. Som tillexempel så ska jag köra upp idag och det är ju en möjlighet till mopedkörkort ! :)Och så har vi fröken Carola som fråga en massa om frågor på uppkörnings provet ! Jag har inte tid li...

Av johanna persson - 6 juli 2011 17:18

Hej, pallar inte att leta upp en bild nu så får bli ett inlägg utan en.. Har inte bloggat på länge men har gjort mycket annat, har varit på mopedkurs och sånt så har jag vart mä erik och vart på fest med folk osv så glömde bort att blogga men aja.....

Av johanna persson - 26 juni 2011 22:57

  Vet inte om man ska skratta eller gråta längre.. när jag tänker på det vi hade känns det som om jag blir glad för det va så jävla underbart men ändå kommer tårarna fram.. jag undrar om det kan bli som förut, jag hoppas på det.. Älskar dig ...

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards