jonispersson

Alla inlägg under maj 2011

Av johanna persson - 29 maj 2011 11:46

 

Jag bad dig om ursäkt, du tog inte emot den, jag förstår dig !

DEt jag gjorde var fel och nu kan vi inte göra något åt det.

Man kan inte ändra på det som är gjort, men man kan ändra på det man gör.

Jag ändrade på mig, inte bara för dig, utan för den jag älskar idag.

Jag hoppas vi kan va vänner i framtiden och inte ignorera varandra.

Byebye bby, think of love, because i knoe you love me !!

Av johanna persson - 25 maj 2011 17:48

 

Sommarjobb på bredviken då !

Men aja, sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har haft annat att göra..

Ligger iallafall i sängen och är skit trött.

Har jävligt ont i nacken så va till skolsköterskan igår och fick någon salva men det hjälpte ju inte så mkt ? ^^

Men aja, tror jag ska sova lite nu för är skit trött..

Vill mysa med min älskling ! :(

Får vänta ända tills imorgon ju. :o

Ska sova så tiden går fortare.

Byebye bbys, think of love because i know you love me !!!   

Av johanna persson - 20 maj 2011 16:50

 


Det luktar nybakad äppelpaj i mitt kök, solen lyser på fönstret, knappt några moln på himlen, grönt på marken och träden och 24.8 C i solen, nu känns det verkligen att sommaren är påväg !

Älskar det här vädret, gick hem idag och såg 10 fjärilar !

Men aja, drog till stjärne hallen idag för skulle på friends konser med hela skolan och så klart va det en massa prat om mobbing och sånt och så fick vi se en teater sen så spela IDOL-Calle i typ 45 minuter ;)

Nice !

sen slutade jag vid 11.30 och då drog jag och Sara till Torsby OFC !

Och vi gick fram och tillbaka där flera gånger och så gick vi till skolan sen till kyrkan och sen ner till torsby och där träffa vi Erik,Örn och Robin och så drog Sara hem så jag va med erik och dom sen drog Robin och Örn så då kom Jocke och Mattias och så gick vi runt och sen typ vid 13.20 lr något drog jag och erik till bowlighallen för han skulle bowla med Louise( hans syster.. ), Mona( mamma ),Inge och Olivia ( louise kompis) och så kolla jag på sen kom Mattias och Joling och prata med oss osv sen fortsatte han och spela och Louise och Olivia tyckte vi va äckliga som pussa varann på munnen och att erik fuska när han skruva klotet osv ;)

Men aja, sen drog jag hem ( JAG GICK ! ) och satte mig vid datorn och sen bakade jag kladdkaka och äppelpaj och nu sitter jag här i köket och kollar på medans mamma gör taco !

Men aja, väntar även på att Erik ska komma och sen kommer även min älskade storebror Martin, hans sambo Ulrika och mina två underbara små brorsöner mårten och svante ! :)

Men aja, har bättre för mig än att sitta och blogga..

Byebye bbys, think of love, because i know you love me !!   

Av johanna persson - 18 maj 2011 20:58

 

Känns som om jag har gått från botten till toppen, men tror jag är påväg tillbaka till botten igen.

Hatar den här känslan, är både, arg, lessen och sur.

tur att jag har lilla Safira här som kan trösta mig (y'

Men aja.

Vi skulle köra bil men det va inge batteri i så det blev inget, och regnet bara öser ner över hela vitsand så går knappt att gå ut och jag blir skit deprimerad av det !

Och varför ska man alltid behöva bråka med den man älskar ?
förlåt om jag säger det men blir fett osäker när en person säger en sak sen säger någon annan en annan sak..

I HATE IT !!!!!!

Men aja, ska facebooka lite nu

Byebye bbys, think of love because i know you love me !!!   

Av johanna persson - 18 maj 2011 09:27

 

Sitter i datasalen och har engelska.

Ganska nice att ha lektion här hela tiden ;)

Men aja, ska sova hos Safira i natt så vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket.

Vi ska iallafall köra bil och så, och jag ska lära henne xd

Vi får se om jag dör eller om jag överlever xd

Men aja.

Ska nog filma lite och göra ett videoinlägg ohså :)

Ska jobba lite nu så jag får bra betyg !

Byebye bbys, think of love because i know you love me !!

Av johanna persson - 17 maj 2011 07:00


All i wanna say is that they they don't really care about us.


Asså vill åka med stena (en båt) så jag får bli av med lite en kronor.

Hahaha, kanske vinner fler ? xd

Asså nu menar jag att jag ska spela på sånna maskiner som man stoppar i en krona i och sen drar i en spak. xd

Kan inte förklara ;)
men aja, ska fixa mig sen blire skola !

Byebye bbys, think of love, because i know you love me !     

Av johanna persson - 16 maj 2011 09:44

 

Sitter i datasalen med Carola (klicka på namnet för att komma till hennes blogg)och skriver ett CV..

Det är en so uppgift bara så ni vet. ;)

Hatar seriöst att skiriva bra saker om mig sj, typ hej jag heter johanna och är underbar, tuff, snygg, bäst !

Nerå, men hatar det ! :o

Men aja, igår hade jag uppkörning för folkracen och har bara en sak att säga efter det...

JAG ÄLSKAR DET !

Och juste..

JAG HAR LICENS !

Ska bara ta kartläsarlicensen sen har jag den lilla plastbrickan i handen ! ;)

Men aja, efter folkracen drog jag till Erik och så blev det till att jag sov där för mamma orkade inte hämta mig.

Lovar, det är sista gången jag sover där utan smink och allt när det är skola dagen efter !

Men måste fortsätta jobba nu innan Anna får spader på mig ! ;)

Byebye bbys, think of love, because i know you love me !!!   

Av johanna persson - 15 maj 2011 12:03


Jag är en stygg bloggerska som inte ha uppdaterat ngt på flera dagar men min dator har kraschat så allt är typ borta så fick använda min andra nu !!! :o

Tänkte berätta lite om helgen och dagens planer.

I fredags så va jag i skolan och efter det blev erik med hem.

Och vi va väl mest hemma och så fick jag riva lite tapeter i mammas och pappas sovrum :p

Det va ganska kul :p

Men aja..

Tjäna mig lite pengar iaf :p
i lördags (igår) så va jag hemma nästa hela dagen och vid 5 eller något kom safira och typ vid kvart i 6 kom sara och vi fixa oss och allt sen drog vi ner till torsby :)

Och så dissa sara oss typ några timmar efter och då gick jag och Safira runt :p

HHAHAHAHHAHA SAFIRA SKA VA MED I EN SKÖNHETSTÄVLING !!!

  Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)

Men aja, livet leker, när snön försvann så blev allt fel men nu när gräset kommit fram så verkar allt fixa sig :)

Men aja

Idag ska jag dra med mig Safira till folkrace banan och köra lite bil med henne :)

Ska även köra upp så jag får licensen oxå ! :)

ÄNTLIGEN !

Men aja, ska mysa till det och kolla på grease med safira nu :p

Byebye bbys, think of love, because i know you love me !!!   

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards