jonispersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av johanna persson - 29 oktober 2010 15:36

Nu är det längesen jag skrev ! ;o

Jag har inte haft tid, tror inte jag skrivit sen i måndags ! ;s

Men iaf så ska jag sammanfatta veckan :

tisdag: var jag med sara hem efter skolan oh haloween sminka oss oh typ fjanta runt, sen satt vi vid datorn...

onsdag: åkte jag hem efter skolan oh typ sov hela dagen..

torsdag: åkte hem efter skolan oh va med jossa i typ ngr timmar lr ngt sen så somna jag vid typ 7 så vakna jag vi 9 av att jag hade ont i hjärtat (igen)

där har ni min vecka.. :)

Idag va jag i skolan oh efter skolan så drog jag oh jossa ner på torsby oh handla grejer till ikväll, då blir det tjejkväll med skräktema ! :D

Vart är gilla knappen ? ;o

Iaf så har vi hyrt tre filmer, catwoman, hous of the dead 2 oh the amityville horror..

får se om vi vågar se dom. ;p

Asså har ont i hjärtat oxå, va på blodprov igår på morgonen oxå ! det glömde jag säga. ;)

va där pga järnbristen som jag har oh har haft i ungefär 2-3 år nu. ;s

men iaf så ksk jag gör ett inlägg i morgonbitti om jag hinner för åker till "tråkland" (tyskland) i en vecka oh tar med mig datorn men jag har inge internet där ju såatt... ;s

men nu ska jag duscha osv,

byebye bby ;)

Av johanna persson - 25 oktober 2010 17:00

Vem tror egentligen på ödet ?

Kan man kalla det här ödet lr ?

För det tror jag inte det är...

Inte om ödet vill att jag ska känna såhär...

Livet är HÅRT !

Det rullar på framåt nu iaf, vet inte om det blire bättre men men, bara att vänta oh se vad som händer oh se vart livet för mig. :)


CHAO !


Av johanna persson - 24 oktober 2010 23:25

   Nu har jag en fråga till er...

Har ni någon gång förlorat någon ni ALDRIG velat förlora ?

Det har jag...

Känns ju sådär, men jag får skylla mig själv, det va jag som sa upp kontakten oh sa hejdå...

Det känns som att ha ett hål djupt inne i kroppen, shit va djup jag är nu men lixom, ni fattar nog.

Jag orkar inte sova iaf, jag bara ligger oh gråter just nu...

Jag kände på mig att det skulle bli såhär, vi bråkade fredag till måndag förra helgen, efter det bråka vi fredag till söndag den här och nu vet jag inte, tror vi fortfarande bråkar...

Det känns ju rätt hemskt, ni måste tro att jag bara tycker syn om mig själv jämnt nu, men iaf så har jag ingen annan stans att skriva allt det här...

Jag hoppas det blir bra igen, men jag tänker INTE ta första steget oh säga förlåt (igen) för det är ju ALLTID "bara" jag som börjar bråka oh alltid jag som säger förlåt, hummm, kanske är slut på vänskapen på riktigt den här gången ? :(

Men nog med det, idag var jag med brudsen oh först bowla vi i 2 timmar, sen åt vi sen gick vi till qikley oh satte oss, efter det drog vi hem till mig oh kolla på paranormal activety (stavning) hatar den filmen ! ;o

skit läskig ju ! :$

Iaf så kan ni få dagens låt iaf :

Petter – Längesen



Ni kan få en till eftersom ni inte fick någon igår ! :)


Demi Lovato – Wouldn't Change A Thing



CHAO !



Av johanna persson - 23 oktober 2010 17:17

Ikväll blir det väl till att va med Linnea, får se vad vi hittar på. :)

Vi ska väl säkert va med folk som vanligt men det går väl kanon det med ! :u

Ska snart platta hårt osv oxå, det är ju lixom lördag. ;D

Just nu lagar jag iaf mackaroner ! ;D

Stuvade t.om ! ;o

Ska typ dra snart har inte så mycket mer att skriva nu så...

CHAO !

  

Av johanna persson - 22 oktober 2010 22:01

Äntligen är sebbe här !

Han kom med bussen typ vi tio över åtta, vänta i typ en timme på han i torsby ! ;o

Men iaf så har vi  laddat med chips,dricka oh hyrt 3 filmer. :)

Som jag skrev igår/natt så skulle jag ju till sjukhuset oh ta blodprov men när vi kom dit så sa dom att vi va tvungen att typ ringa oh boka tid innan. ;o

Men aja, går väl det med...

Nu tror jag vi ska se på filmerna, dom heter typ:

2012

keeping mum

varning för vilda djur


Det är väl rätt nice.. :)

Men shit the same, fuck of and die bbys ! ;)

CHAO !


  

Av johanna persson - 21 oktober 2010 23:22

Jag är sååååå trött. ;o

Kan inte sova heller, det är varmt oh kallt på samma gång oxå! ;o

Tror jag ska va hemma från skolan i morgon oxå, ska ju ändå t sjukan såatt...

Men ååååååååååååh, måste sova men kan inte jag blir så #@%{@# arg ;o

Fan va jag klagar hela tiden typ ! ;o

Sjukt, jag har lixom inget att skriva så jag bara säger allt möjligt !

Kul liv? ah fast ne...

Jo justeja, dagens låt har jag inte gett er än !

Den här låten får ni bara föratt...:

1.Jag är grymt trött !

2.Den är väl okej...

3.Den handlar (engligt mig) om en jätte gullig/söt kille! :')


Den finns inte på spotify så ni får bara youtube länken ! ;D


Men nu ska jag försöka sova!

CHAO !

(ni får en bild på lilla mig oh Marcus "Teddy" Persson)

    

Av johanna persson - 21 oktober 2010 17:34

Jaha nu ligger man här i sängen oh är sjuk, jag kände i morse att jag inte orkade kliva upp lixom sen har jag inte tagit mig upp mer än en gång på HELA dagen. ;s

Känner mig sjukt yr oh varm oxå ! :(

Men aja, för att inte göra inlägget FÖR kort så tänkte jag fråga vad ni egentligen tycker om "kungarna på tylösand" ? Jag har bara sett ett avsnitt oh det var det  igår. Men vad tycker ni om festprissarna egentligen ?


Själv tycker jag att det var lite roligt oh se på när dom skämer ut sig så OTROLIGT mycket !

Iaf så vill jag förlänga inlägget med att tala om förkortningar. xd

Asså då fattar ni hur tråkigt jag har! ;o

Asså jag stör mig på förkotningar men ändå så använder jag dom, t.ex:

omg - oh my gud

iaf - iallafall

isf - isåfall

mkt - mycket

btw - by The Way

osv - och så vidare...

Aah nu anväder jag en för kortning till då jag säger osv osv...

Men fattar ni lixom ?

Vrf kan man inte bara skriva hela orden ?

Jag är ju från torsby oh då säger vi såhär om vi t.ex ska  till en kompis lr till "stan" : "Jä drar in te torsby nu !" oh om vi ska skriva det skriver vi lixom : "men höres nu sk ja in t t-by" asså fattar ni vilken skillnad ? ;o

Svenska folket är så lat när det gäller att skriva...

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, nu går jag ner oh äter med min lilla familj, byebye bby (baby, en förkortning till xd )


  

Av johanna persson - 20 oktober 2010 18:42

Fattar inte vad det är med mig. ;s

Är sååååå jävla trött hela tiden typ ! :o

Men iaf så har jag tyska prov på fredag oh engelska prov efter höstlovet om 1 vecka..

Det sak bli sååååå skönt om jossas föräldrar kan dra på semester snart så jossa kan ha den där @#&%x# festen någon gång. :)

Men iaf så ska jag väl snart duscha oh lägga mig oh se på film med lite mys. :)

Va med em oh sar igår oxå oh mysa lite, typ åt ostbågar, kolla film oh prata oh myste lixom bara.

Det va så chill. :)

Till helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra än, va med lite folk oh chilla ksk.

Någon mer ön jag som är sugen på en tjejkväll ? :u

Men nu MÅSTE jag faktiskt duscha så jag hinner det för ska ju do some girls stuff, oh ikväll blire kungarna som gäller ! :p

Glöm inte oh kolla, 5:an kl. 22.00 :)

Men typ CHAO !


NEJNEJ, VÄNTA ! NI FÅR INTE GÅ ÄN !

Ni MÅSTE ju få dagens låt oxå. :)

Apollo Drive – Papercut


hitta inte music videon men thats life. :)


Nu kan ni gå :u


CHAO !


     

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards