jonispersson

Alla inlägg under januari 2011

Av johanna persson - 31 januari 2011 13:44

Asså fyfan, vet inte vad jag ska göra !   

Kristine, behöver den där dagen med pyamas oh ben&jerry's NU !!!!!

Men iaf så sitter jag i datasalen nu oh har svenska, tycker jag sitter här hela tiden ?!   

Men guuuuuud va pinsamt det blir när jag ser en viss person..

I don't get it !   


Men ska dra nu, byebye bbys, think of love !!!   



    

Av johanna persson - 30 januari 2011 17:20

Så, där har ni nu en ny header.   

Den va blev simpel för orkade inte vara så noga och har inte haft så mycket tid idag.

Men är nöjd iallafall.   

Är skiiiiiiiiiiiiiiiiit sugen på kina mat så kanske ska dra till torsby med älskling och äta lite där och mysa.

Men han ska sälja skotern först och så ska han få skjuts.

Men tror martin skjutsar han.

Sen ska han sova här oxå !   

Min söndagkväll räddad.

Men nu måste jag göra lite matte så inte mammsen blir agresiv.   

Byebye bbys, think of love !!!!!!!!!   ¨



  

Headern :


  

Av johanna persson - 30 januari 2011 12:26

Tjena tjena huvudvärken !

Spelade monopol hela dagen igår med johan så hann inte blogga så har vi spelat hela morgonen fast han drog hem för typ 1 timme sen ellr något.   

Jag har gjort min matte !

DUKTIGA JAAAAG !!!!!!!!

Men shit the sameeeeeeee, nu ska jag fixa en ny header.

ajm håt and i knåw it.

Är även sjuk idag !!!!!

Är jätte sur på mamma för skulle med johan förut så skulle han lära mig köra. Sur gubbe på dig mamma !   

Men nu ska jag nog börja med headern så slipper jag ha den här failade ! :o

Byebye bby, think of love !!!   

Av johanna persson - 29 januari 2011 10:27

Världens roligaste oh bästa morgon med världens underbaraste Johan (  ) som bara sitter oh skrattar åt mina sms !

Fullt förståligt egentligen..   

Vi har så kulllllligt liv !!!!! xd

Fyfan ! 

Tror jag ska bosätta mig i min säng idag.

Najsit värre !

Men jag/vi är så omogen !! 

Ingen förutom jag, johan oh en viss person som fatta.   

I'm best.

Men nu ska jag gosa lite med johan så vi säger som såhär, byebye bbys, think of love !!   

  

Av johanna persson - 28 januari 2011 19:29

Nu kommer älskling oh hund-saken skäller som fan ( som vanligt ) !   

Men aja, vill ha en onepieceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!   

Någon som kan tipsa på vart man kan köpa det lr ?   


Men nu pratar vi om något annat...

Va i skolan oh bråka med Örnisen idag..   

Sen så åkte jag väl hem oh sov tills syrran ringde oh väckte mig.

Hon va väl hemma i torsby igen så fika lite ohså.

Oh medans hon klippte sig gick jag med flower-power Linnea till tåg stationen o mötte Josef.   

Men nu ska jag gå upp oh gosa med älskade älsklingen !!!   

Ska väl  leka lite oxå..     

Nejra hehe.   

Men byebye bbys, think of love !!!    

  

Av johanna persson - 28 januari 2011 14:04

Ligger här i sängen oh funderar på vad jag ska göra...

Har så fruktansvärt tråkigt !   

Men iaf så är det helg nu, ÄNTLIGEN (!) i loooooooove it...   

Fast ska jag va ärlig orkar jag inte blogga.

såå, byebye bbys,think of love !!!   


  

Av johanna persson - 26 januari 2011 08:35

Sitter här i datasalen i skolan nu igen..

Har tyska,äckel-språk !!!!   

Men jag tänker inte jobba för glosorna är ju

men ska dra

byebey bbys ;)

Av johanna persson - 24 januari 2011 21:06

Sitter här i min ny ombytta säng så har ett rent lakan oh rena örngott oh allt !   

Men aja shit the same, mådde värkligen skit igår !!!!    

orka typ inte blogga så mycket men aja, får blogga mer idag istället !

Men shit the same, säger vi igen (!) för nu ska vi prata om något roligt istället !

Jag har haft kärleksproblem !!!   

Lixom jag har aldrig det ?

Vad äre för fel ?!

Iaf så tror jag inte jag vill va i ett förhållade just nu men vet inte riktigt för inte förlora min älskling..   

Men nu vare ju ngt roligt vi skulle prata om !

Imorgon har jag hemkunskap..   

ROLIGT VÄRRE !

Kommer inte ihåg vad vi ska göra då men aja..   

Tycker mina inlägg blivit mycket roligar sen jag började använda gubbar med lite ,hummm hur ska man säga, form.   

Men nu ska jag nog dra..

Byebye bbys, think of love !!!   


    

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards