jonispersson

Alla inlägg under november 2010

Av johanna persson - 21 november 2010 10:15

Asså jag va väl ändå inte så full igår, drack ju typ inget ! :o

Men johan verkar ju sur lr ngt.. :'(

känns inte bra jämnt nu, onödigt ilägg kan man ju tycka men aja.. :o

byebye, hörs sen.. :s

  

Av johanna persson - 20 november 2010 12:24

Lilleman är äntligen här ! :D

Saknat min lilla bäbis sååååååååååååååååååååå mkt !!! :')

Ska väl chilla framför tv:n oh sen fixa lite inför ikväll, sen vid 6 lr ngt så drar jag oh jossa t älkade johan oh är med han oh anton. :)

Men har väl duschat oh kollat på torkel i knipa nu på morgonen..

"Så ska det va lugnt ganska tidigt, ni ska lägga er vid tio"

"men tänk om vi vill lägga oss HALV tio då ? :o"

hahaa så jävla roligt xd

jag rekomenderar att ni kollar på den ! :)

men nu ska jag checka facebook oh sen ska jag leka med lilleman ! :D

byebye bbys !

  

Av johanna persson - 16 november 2010 09:35

Tjollahoppsan hejsan lillebror, jag är sjuk idag ! :o

Jag är sj hemma oxå, jag ville till skolan idag faktiskt oh tro nu inte att jag är en lessam liten nörd men jag ville ju OFC träffa min älskling !! :(

Visst jag hinner ju fortfarande dra t skolan eftersom jag har sovmorgon oh inte börjar fören 10.25 osv men jag är så f*cking förkyld idag så vill inte smitta ner alla ! :s

Iaf så är ju Sar hemma oxå för hon har feber så chattar lite med henne oxå... :p

Ska äta  snart oxå, mackaroner är världens bästa medecin enligt mig, så ska jag elda lite för det är typ 18 grader bara här inne ! :o

Okeej ksk 20 men ändå !!! :o

Jag vill ha jullov oxå men det är typ exakt en månad kvar lr ngt.. :(

Men aja, byebye bbys <33 :*

  

Av johanna persson - 15 november 2010 16:21

Oj, oj, oj vad saker jag har att berätta nu eftersom jag inte har bloggat på ett tag. :p

Iaf så kan jag ju berätta vad som hände i helgen oxa ! :D


fredag: var med älsklingen, lars, viktor, henrik oh anton i sörmark oh åkte bil ! :D


Älsklingen sov här ofc ! :*


lördag: logg i sängen t typ halv 8 på kvällen, vi bara logg oh kolla på film, sen drog vi till torsby oh va med felicia, lisa, sara oh emelie.. :D


söndag: chilla hemma sj.. :p


älskar dig johan <33 :*


bybye  ;)


    

Av johanna persson - 10 november 2010 20:41

Asså herre gud, jag tror jag svimmar, så himla söt ! :D

Okeej, jag tror jag har blivit kär på riktigt nu... :$

Men iaf så va jag väl i skolan idag oh det va skit kul för första snön ar ÄNTLIGEN kommit ! :u

Så vi hade ofc snöbollskrig ! ;)

Sen efter skolan åkte jag oh jossa med hennes mamma oh handla på toria oh då köpte vi mikromat, chips, dricka oh dipp.. :u

Så drog vi hem till mig för jag va ensam hemma..

Vi typ glodde på film oh feta oss, sen drog hon hem för hon skulle typ sova hos mela osv. :)

Så då satte jag mig vid datorn oh nu har robin oh julia förvirrat mig så det finns inte ord till det ! :o

Men aja, har inte mycket mer att skriva nu ska kolla på "fjorton suger" nu så...

byebye bby..

  

Av johanna persson - 7 november 2010 22:06

Idag har jag varit riktigt jävla seeeeeeg ! :o

Jag har luggit i sängen HELA sagen nästan, sara var här till typ 2 eller något men sen så satt vi oh chatta lite när hon kommit hem till sig. :)

Jag har hittat inte en utan TVÅ (!) bra låtar.. :D


Dom är:

Regina Spektor – Samson



oh


Laurel Music – No One Wants Forever #2



Men aja, slut på höstlovet nu oxå, imorgon börjar skolan igen så ska väl lägga huvudet på kudden oh sova för jag ska ju upp typ vid halv 7.. :s



Godnatt med er nu..


Byebye bby

  

Av johanna persson - 6 november 2010 23:16

Var nyss på bio med lilla sara, saw 3D, den söööööööööög !

Handlingen var orelistisk, okeej filmat, halvt bra skådespeleri, rosa blod ?

Serri fail med rosa blod, kassa film jävel, slöseri med pengar måste jag säga ! :s

Men nu ska vi typ kolla på film tror jag, är själv hemma så vi har llåst in oss på mitt rum som vanligt.. xd

Men aja byebye bby :p  

Av johanna persson - 6 november 2010 12:35

Äntligen hemma från tråklandet tyskland nu ! :)

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN !!!! ;o

Det var väl sådär.. :s

Har kollat på ALLA avsnitt av "How I met your mother" medans jag va där. xd

Då fattar ni så mycket det fanns att göra där bort ! :o

Har ont i magen oh mår illa oh är hungrig typ 24/7, det ända problemet är att jag inte vill äta något för då kommer jag säkert bara spy upp det igen osv.. :/

Känns inte bra i min lilla mage. :s

Men aja, sluta gnälla nu typ..

Jag har köpt kläder medans jag var i tyskland oxå, OFC!

H&M:

En vit munkjacka

En svart munkjacka


Forever 18:

Ett "fest" linne

En tröja med stikad krage

En ny pyamas


New yorker:

En svart tubtopp med paljeter högst upp


Det var typ allt tror jag :u

Skriver väl typ ett nytt inlägg om jag kommer på något mer.. xd

Va på "spöknatta" igår oxå. :)

Det var väl nice, kolla på Wparanormal activity" (lr hur den nu stavas) ettan asså.

Gick igenom skogen osv oh så tappa jag bort min pånbok, men Lotta hitta den så ska dra in till torsby oh hämta den på gårn.

Men aja, jossa sov här i natt oh vi kolla på film osv fast om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg jag somna nog dirr lr ngt :s

Men shit, kommer inte på något mer att skriva nu så...

byebyebby

  

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards