jonispersson

Alla inlägg under december 2010

Av johanna persson - 26 december 2010 12:39

I morgon så blir det karlstad med Sofie, Kristine och Josefine som gäller.. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ksk bara ska ligga i soffan.. :p

Ska väl ringa lite samtal oh checka läget inför nyår oxå. :p

då blir det praty. (h)

Men aja, igår va jag med Lisa igår från typ kl. halv 5 - 5 någon gång.. :)

Sen när jag kom hem va jag sj hemma från 10 t 1 på kvällen/natten.

så prata med Robin nästan hela tiden eftersom det värka som om Johan inte hade tid med mig men aja det va väl oxå kul.. :p

Vi har så roliga samtalsämnen.. :D

Men aja shit the same, fuck you fuckers

byebye bbys ! :*


  

Av johanna persson - 21 december 2010 21:10

Fy skäms på mig för dålig uppdatering dom snaste veckorna !!! :o

Har haft så mycket att göra ! :o

SRYYYYY!!!!!!!!!! :*

Men nu jävlar, hade julavslutning idag med frykens årliga julshow. :)

Älskling va med oh spelade piano ! :D

Duktiga lilla bäbis.. :u

Jag fick göra sista minuten inköp idag eftersom det är, inget mindre än, julafton på fredag så har köpt in alla julklappar oh födelsedags presenter t december iaf ! :D


Julklappar:

Sebbe.....Check

Pappa.....Check

chrille.....Check

Mamma...Check

Vanja......Check

Farmor....Check

Johan......Check


födelsedagar:

Sara check !!!! :D



vsg sarius limarius :D


men aja, byebyebbys :*


  

Presentation


heej, jag heter johanna oh det här är min blogg ! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards